La Rosa – Sclipirile eleganței

O discuție cu Koprulu Daghan, fondatorul brandului La Rosa,  ne aduce frumoasa lecție a strălucirii în rafinamentul discreției, fiindu-ne confirmat cum valoarea se distinge în noblețea devotamentului pentru excelență.

Ne regăsim cu ocazia lansării unor magazine noi. Cum ați dezvoltat prezența pe piața din România și cum ați descris identitatea brandului prin decorul spațiului?
La Rosa s-a născut dintr-o frumoasă poveste de familie, împletită cu pasiunea pentru frumos. La Rosa a abordat un concept diferit și extrem de elegant, cu culori de impact, toate fiind reprezentative pentru brand.
Strălucirea intensă, culorile captivante și elementele de decor spectaculoase creează un ambient mirific, unde orice iubitor de bijuterii poate găsi un moment de relaxare, într-o lume atât de agitată, în care timpul este mai prețios decât orice.
Pentru a realiza acest ambient de lux ce promovează bijuterii exclusive și colecții speciale de verighete, La Rosa, împreună cu designeri renumiți, a creat acest concept cu încrederea că publicul său merită un confort de elită.
Drumul parcurs în atâția ani de activitate a implicat investiții semnificative, privind promovarea serviciilor de cea mai înaltă calitate, pentru a menține autenticitatea brandului, care va continua să surprindă și pe viitor cu noi provocări pline de aceeași strălucire.

Privind vitrinele La Rosa, întâlnim cea mai bogată selecție de verighete, o paletă completă de bijuterii ceremoniale sau de port cotidian, dar nu și ceasuri. Cum ați definit acest portofoliu și ce rezerve ați avea față de ideea completării ofertei cu orologerie?
Plecând de la ideea că dragostea se reflectă în artă și stil, trebuie reinterpretat conceptul, adaptându-l în funcție de satisfacerea doleanțelor și exigențelor clienților, elemente care sunt plasate în centrul strategiei de afaceri a oricărei firme performante.
Pentru a celebra eterna legătură dintre frumusețea bijuteriilor și eleganța ceasurilor, vom crea un  nou concept care va defini stilul personal La Rosa, aceasta fiind fuziunea perfectă care va determina dezvoltarea business-ului. Crearea unei colecții speciale de ceasuri este o strategie ce va completa cu succes evoluția brandului și dezvoltarea acestuia.
Suntem convinși că lansarea unei colecții de ceasuri va atrage din ce în ce mai mulți clienți, care își doresc combinația perfectă dintre o bijuterie și un ceas, îmbinată cu un stil unic și o tehnicitate proprie mărcii.

Ați ales ca strategie discreția, lăsând creațiile La Rosa să comunice mult mai mult decât ar face-o introducerea noutăților prin evenimente. Care ar fi raționamentul pentru această abordare în comunicarea de brand?
„Discreția înseamnă succes, succesul înseamnă discreție.”
Plecând de la acest motto, am ales discreția care în mediul de afaceri este foarte apreciată, aceasta fiind susținută, de asemenea, printr-o serie de acțiuni strategice privind fidelizarea clienților. La fel de importantă a fost și demararea proiectului de extindere, care a avut ca primă etapă rebranding-ul în online cu strategii de dezvoltare pentru fiecare colecție în parte.

De-a lungul timpului, La Rosa a participat la o serie de evenimente specifice segmentului de activitate, promovând lansarea de noi colecții, care au venit cu succes în întâmpinarea tuturor cerințelor. Totodată, reușim să surprindem de fiecare dată cu discount-uri speciale, pentru atragerea și fidelizarea cât mai multor clienți.
Strategia de marketing este foarte bine consolidată, astfel încât o importanță deosebită a avut-o optimizarea relațiilor între La Rosa și clienții săi, nefiind necesară participarea și promovarea în cadrul altor evenimente decât cele specifice domeniului de activitate.

Povestiți-ne despre cele mai recente colecții La Rosa. Ce armonii de pietre și ce stiluri reconfirmă inspirația unor investiții între creațiile La Rosa?
Explorarea surselor de inspirație din fiecare colecție accentuează evoluția brandului La Rosa, noile colecții punând accent pe o cromatică specială, iar mixul de materiale de excepție format din dantele, broderii și finisaje creând conceptul unui nou design.
Dinamica noilor colecții de verighete va surprinde cuplurile prin eleganță și rafinament.
Folclorul și tradiția se regăsesc în colecțiile Etnic, acestea fiind realizate după modele autentice românești, reprezentative pentru fiecare regiune în parte.
Legendarele verighete capătă în colecția Neo Clasic un nou stil diafan și ușor sofisticat, prin detalii discrete și lățimi variate, completate perfect de culorile calde ale aurului alb, galben sau roz.
Colecția Da Vinci este o adevărată explozie cromatică, pentru aceasta folosindu-se elemente de design speciale, seducătoare și distinse.
Patru modele de excepție, care compun colecția Edwardian – ce se remarcă prin detaliile decorative – reprezintă principala sursă de inspirație în definirea acestui stil, ce reiterează farmecul clasei aristocratice.

 

Cum vedeți evoluția brandului La Rosa în viitor și cu ce planuri ne veți surprinde?
Suntem convinși că și pe viitor vom rămâne printre cele mai apreciate, căutate și iubite branduri de bijuterii de pe piață și pentru a ne păstra această poziție vom continua să ne reinventăm.
Lansarea de noi colecții unice – atât de verighete, cât și de bijuterii – va continua și pe viitor, acoperind, cu siguranță, cele mai diversificate cereri ale iubitorilor de bijuterii și nu numai.
Vom lua în considerare noi puncte strategice din toată țara pentru a extinde rețeaua de magazine și vom surprinde prin înființarea unui atelier de creație și în România, ce va fi dotat cu aparatură de înaltă tehnologie.
Cel mai important pas a fost vânzarea online, un pas esențial în dezvoltarea reală a brandului La Rosa. Credem că acesta a fost unul din cele mai dificile contacte cu piața, având în vedere concurența acerbă și faptul că toți clienții au principii diferite. Sigur este faptul că vânzările online te fac să constați propriul potențial pe piață.
Experiența atâtor ani de activitate ne dă convingerea că mai avem câțiva pași de făcut pentru a deveni și un brand internațional de succes, La Rosa având multe de arătat lumii, aceasta fiind continuarea unei frumoase povești de succes.