Wolford celebrează 65 de ani dedicați femeii

Wolford a ales luna martie pentru celebrarea celor 65 de ani de existenţă în cadrul unui eveniment aniversar dedicat eternului feminin. Produsele Wolford exprimă esenţa luxului pentru piele şi a unui univers de atingeri de neuitat. În atmosfera de exclusive glam, pe muzica unor femei puternice, Wolford a expus produse care au marcat istoria industriei de fashion: primul ciorap toeless din lume, primul ciorap fără cusături din lume, primul body fără cusături din lume, inovaţii din categoria produselor de remodelare, precum şi produse de lenjerie intimă, cu design exclusiv şi atemporal, pentru care Wolford a şi primit titlul de cel mai bun furnizor din lume (UK Lingerie Awards).

Piesele iconice lansate cu ocazia aniversării, Image String Body şi Image Tights, au fost puse în valoare prin graţia a două balerine care au interpretat un dans contemporan. Piesele surprind caracterul versatil al feminităţii, prin combinarea a două contrarii puternice şi armonizarea lor, opac şi transparent (precum yin şi yang).

Photo Credit: Ionut Dobre

 

Campania vizuală aniversară poartă semnătura renumitului fotograf de modă, Mario Testino. Imaginile sale ajung la esenţa unei feminităţi emotive, cu încredere în sine, senzuală şi estetică, dar în acelaşi timp elegantă şi provocatoare.

Wolford a dus o muncă de pionierat în segmentul dresurilor şi al lenjeriei, prin inovaţii tehnologice şi cercetare continuă, pentru a oferi femeilor cea mai bună calitate şi un stil inconfundabil. Portofoliul Wolford cuprinde segmentul de legwear, lenjerie intimă, accesorii, bodywear şi ready-to-wear. Tehnologia inovatoare de tricotat, alături de creativitatea designerilor continuă să fie punctele forte ale brandului, permiţând companiei să ocupe poziţia de lider. Wolford este un sinonim pentru calitate şi lux accesibil pentru piele, acum ca şi în trecut.