Hadar Chalet – definiția luxului confortabil

Scris de Luxury
Publicat la data de: 26-04-2016

în: InterviuriTravel

 

m_C_Hladi-8001 2

La fel ca o casă cu vedere la ocean, o cabană izolată în munţi este unul dintre lucrurile la care visăm cu toţii. Un astfel de chalet creează un dialog intim între stilul de viaţă luxuriant şi un peisaj dramatic, departe de stresul de zi cu zi şi mai aproape de o viaţă în armonie cu natura. Într-o discuție cu Oana Toma, proprietara Hadar Chalet, ne dăm seama, încă o dată, că această locație de vis oferă toate motivele pentru a petrece câteva zile departe de griji și de rutină, asigurând un sejur intim şi liniştit în inima naturii.

 

Aţi reuşit să clădiţi un proiect de succes şi să plasaţi o fostă cabană de vânătoare pe harta turismului de lux. Care este povestea voastră şi cum a început, de fapt, această aventură în mijlocul munţilor?

Îţi mulţumesc pentru aprecieri – într-adevăr, a fost un an extraordinar pentru Hadar Chalet. Aşa cum se întâmplă întotdeauna, însă, nu a fost peste noapte, ci a fost rezultatul unei munci susţinute a ultimilor ani. Construită iniţial ca şi cabană de vânătoare pentru Nicolae Ceauşescu, proprietatea a fost ulterior cumpărată, în 1998, şi dezvoltată de-a lungul timpului, în regim privat. În 2013, am deschis iniţial pentru oaspeţi – doi ani am acumulat experienţă şi informaţii despre călătorul român şi străin, ce îşi doreşte atunci când este în deplasare atât cu familia, dar şi cu firma şi cum putem să optimizăm operaţiunile, având în vedere poziţionarea în inima pădurii şi distanţele mari faţă de oraşe sau orice fel de civilizaţie. La sfârşitul lui 2014, interiorul cabanei a trecut printr-o renovare majoră, transformând stilul rustic, de vânătoare, într-unul elegant şi cosy, asemănător celui din casele de vacanţă din Alpi. De aici şi numele de „chalet”. Noul decor, împreună cu dorinţa noastră de a oferi cele mai bune servicii s-au dovedit a fi combinaţia câştigătoare.

c_hladi-7319 5

Sloganul Hadar Chalet este unul extrem de interesant, dar şi atractiv, în egală măsură – „Comfortable luxury”. Ce îşi doreşte să exprime acesta referitor la nevoile consumatorilor din România?

Din ce în ce mai mult în România, odată cu un standard de viaţă mai ridicat şi călătorii dese în străinătate, s-a creat segmentul de piaţă asemănător cu cel din Vest, unde puterea financiară nu este ceva cu care trebuie să te lauzi, ci ceva de care trebuie să te bucuri. Fără opulenţă, cu respect faţă de natură şi curiozitate faţă de experienţe noi; acesta este luxul confortabil – fără marmură sau obiecte lucioase, ci în primul rând o atmosferă creată prin texturi, lumină, voie bună şi mâncare interesantă, dar „de casă”, din ingrediente naturale. Intimitatea pe care ţi-o oferă proprietatea este, de asemenea, un lux – foarte puţine camere, dar multe spaţii de relaxare şi 30.000 de metri pătraţi de grădini. Ai luxul de a fi tu, de a te bucura de natură, de a fi înconjurat de oameni ca tine. Din ce în ce mai mulţi oaspeţi români îşi doresc acest lucru, plictisiţi poate de locurile unde nu se simţeau confortabil şi poate nici nu îşi dădeau seama de ce.

 

Sunteţi două surori şi se spune că unde-s doi, puterea creşte. În acelaşi timp, sunteţi femei puternice şi ambiţioase. Care au fost provocările pe care le-aţi întâmpinat de-a lungul timpului?

Am avut şansa ca atât eu, cât şi sora mea, Adriana, să fim pasionate de acest domeniu al turismului, dar să avem și calităţi complementare. Facultatea de business şi masterul în marketing m-au ajutat să mă ocup de concept, promovare şi guest relations, în timp ce şcoala de hotelărie elveţiană şi experienţa internaţională a Adrianei au contribuit la succesul operaţional din spatele cortinei. Probabil că provocarea cea mai mare a fost să ne stabilim ca profesionişti, să depăşim clişeele pe care cei din jur şi le-ar fi imaginat despre noi şi despre afacere. Munca susţinută, cât şi un concept original şi bine implementat au contribuit la atragerea atenţiei asupra Hadar Chalet, iar rezultatele nu au întârziat să apară: am câştigat premiul „Boutique guesthouse of the Year” în 2015 – şi mândria noastră cea mai mare este că o bună parte din oaspeţi s-au întors deja sau au rezervări pentru viitorul apropiat. Provocarea în acest moment este să creştem atât Hadar, cât şi alte afaceri fără a dezamăgi pe niciun plan.

c_hladi-7761 4

Ce îşi propune să ofere noul spaţiu de evenimente din incinta Hadar Chalet?

Odată cu nunta Adelei Popescu cu Radu Vâlcan din luna august, am inaugurat şi noul spaţiu de evenimente de pe proprietate: hambarul. Un concept întâlnit în America de Nord, dar unic în România, spaţiul este perfect pentru evenimente cu 50 până la 150 de invitaţi, în natură. Şi aici ne-am dedicat celor care îşi doresc o altfel de experienţă, cu precădere o nuntă sau o aniversare mică, înconjuraţi doar de cei mai importanţi dintre prieteni şi de familie. O sărbătoare ce ţine trei zile şi (dacă doresc) trei nopţi, relaxată, cu timp de calitate petrecut cu cei dragi, atât înainte, cât şi după eveniment. Adevărul e că evenimentele ies incredibil aici, atmosfera este una pe care ţi-ai dori să poţi s-o ţii într-o sticluţă, ca să te poţi bucura oricând de ea. Iar oaspeţii rămân cu amintiri pentru o viaţă şi poze spectaculoase.

 

Ce reprezintă luxul pentru tine?

Ca o adevărată călătoare, luxul pentru mine înseamnă să poţi oricând să mergi acolo unde îţi doreşti, să experimentezi exact ce ţi-ai imaginat, alături de cei dragi. Bineînţeles, aici este vorba, de multe ori, în primul rând de timp, care în ziua de azi este cel mai greu de obţinut. De aceea ţin şi foarte mult ca atunci când oaspeţii noştri ne calcă pragul, totul să fie impecabil, ca timpul lor preţios, departe de muncă şi de griji, să fie exact ce au nevoie.

 

Interviu realizat de: Tatiana Balaban

 

Galerie Foto