Valentin Voicu – CEO Black Exclusive, Los Angeles

America, tărâmul tuturor posibilităţilor, dar şi meleagul provocărilor pentru un român care a reuşit să pună bazele unei companii ce defineşte viaţa hollywoodiană prin servicii de transport de lux, concierge şi răsfăţ nemărginit. Black Exclusive – Luxury by Choice este o companie ce promovează un stil de viaţă exclusivist, oferind experienţa unei vacanţe cu totul deosebite în Los Angeles. Despre îndeplinirea unui vis ne vorbeşte Valentin Voicu, într-un interviu realizat la sute de kilometri distanţă și, totuşi, atât de aproape de casă.

Eşti un exemplu de succes. Eşti un român stabilit în Los Angeles. Povesteşte-ne, ce anume te-a condus către ţara tuturor posibilităţilor şi care a fost parcursul tău pe tărâmul american?
Am plecat din România în urmă cu mulţi ani. Am plecat să-mi caut un alt drum, mai bun, iar viaţa m-a condus către tărâmul american. Nimic din ce am realizat până acum nu a fost uşor, însă cu multă muncă, am reuşit să construiesc un rost pentru mine şi familia mea. Odată ajuns în America, am început să lucrez în construcţii pentru un alt român stabilit aici, apoi m-am angajat la o companie de „parking”. Aici am cunoscut multă lume în domeniu, însă totul a început când am cumpărat prima limuzină în anul 2002. A fost o şansă pe care mi-a dăruit-o viaţa, iar eu am profitat de ea până când am reuşit să-mi formez o companie cu mult mai multe maşini şi o echipă de care sunt foarte mândru.

Eşti fondatorul companiei Black Exclusive în Los Angeles. Care au fost valorile în funcţie de care ai pus baza identităţii Black Exclusive şi cum s-a dezvoltat acest business într-o lume în care construcţia unui brand a devenit o provocare?
Au fost multe greutăţi pe parcursul drumului pe care l-am urmat, însă am ştiut dintotdeauna care este scopul pe care doresc să-l ating. Aşadar, timp de ani de zile am strâns o bază de date puternică, cu oameni influenţi care căutau exact tipul serviciilor noastre pentru o vacanţă frumoasă. A fost de ajuns să trimit un singur e-mail cu prezentarea companiei Black Exclusive, iar de acolo au pornit şi restul de contracte cu parteneri, hoteluri de prestigiu sau chiar persoane fizice. În ceea ce privește valorile care au pus baza identităţii Black Exclusive, acestea au fost cu siguranţă valorile care mă definesc pe mine ca fiinţă umană: autenticitate, corectitudine, loialitate, punctualitate, servicii de înaltă calitate şi, nu în ultimul rând, onestitatea şi onoarea cuvântului dat.

Însăşi denumirea companiei, Black Exclusive, ne duce cu gândul la exclusivitate, eleganță, apartenenţa la un anumit segment social… Ce provocări ai întâmpinat odată cu înfiinţarea unui concept în America, dincolo de entuziasmul tău ca român, dornic să construiască un imperiu?
În general, viaţa în America reprezintă o provocare pentru orice străin care doreşte să-şi depăşească limitele, dincolo de a avea un loc de muncă într-o companie mică sau într-o multinaţională. Competiţia este extrem de mare, iar diferenţierea de alte companii este cu atât mai greu de făcut, cu cât piaţa este saturată. În ciuda relaţiilor importante pe care mi le-am făcut în Los Angeles, mereu există emoţia primei întâlniri şi negocieri cu noi parteneri. De fapt, aceasta reprezintă şi cea mai mare provocare pentru noi, aceea de a stabili parteneriate de durată cu jucători importanţi, acei jucători de care depinzi într-un fel sau altul. Oamenii în America sunt diferiţi şi greu de mulţumit, iar o relaţie profesională aici nu înseamnă întotdeauna corectitudine. De aceea trebuie să fim mereu vigilenţi cu acţiunile noastre şi să oferim exact ceea ce am promis încă de la prima întâlnire. Din fericire, am fost întotdeauna înconjurat de români, ceea ce mi-a dat mai multă încredere şi o oarecare uşurinţă în a gestiona o relaţie profesională. Echipa Black Exclusive este formată aproape în întregime din români dornici să muncească şi să ofere tot ceea ce este mai bun, iar acest lucru îmi dă şi siguranţa unui serviciu excelent.

Care sunt serviciile pe care le puneţi la dispoziţia clienţilor voştri şi cum intenţionezi să dezvolţi Black Exclusive pe viitor?
Black Exclusive este o companie ce promovează un stil de viaţă exclusivist şi care vă planifică toate aspectele călătoriei încă înainte de a ajunge la destinaţie. Deţinem un portofoliu de peste 50 de maşini de lux, precum Cadillac Escalade, Bentley, Maserati, Mercedes S-Class, Mercedes GLK, Mercedes SLK, Mercedes GL, Chevrolet Tahoe, dar şi modele de transport mai accesibile care se vor încadra perfect în bugetul dumneavoastră de vacanţă. Black Exclusive nu este o simplă firmă de concierge care vă pune la dispoziţie cele mai bune servicii, ci vă propune și o serie de alte activităţi exclusiviste, precum un tur al oraşului, excursii în împrejurimi, cazare în apartamente de lux, transport cu şofer, pază pentru siguranţă şi servicii de valet. În viitor, intenţionăm să ne extindem la nivel naţional, pe întregul teritoriu american, dar şi internaţional. Bineînţeles, România este o ţară de mare interes pentru noi, întrucât ne face plăcere să venim în întâmpinarea nevoilor românilor aflaţi în vacanţă. De asemenea, sudul Franţei este un alt punct cu un potenţial enorm pentru noi, în special în timpul verii. În acest scop, deja suntem în discuţii cu o casă de avocatură pentru a iniţia formalităţile ce implică o franciză Black Exclusive. Acest lucru nu numai că ne va conferi autoritate internaţională, dar ne va permite şi să extindem serviciile pe care le oferim.

Ai două fetiţe minunate, o soţie iubitoare, o casă în Beverly Hills şi o afacere care evoluează din ce în ce mai frumos. Poţi afirma în acest moment că ţi-ai îndeplinit visul american? Dacă nu, ce alte proiecte ar duce la o împlinire sufletească?
Dacă ar fi să fac o analiză a vieţii mele, a realizărilor mele şi mai ales a familiei pe care am format-o, pot afirma cu entuziasm că mi-am îndeplinit visul american. Însă aşa cum ştim cu toţii, viaţa este construită să avem noi vise şi ţeluri la care să tindem odată ce scopurile vechi au fost atinse. Am viaţa pe care mi-am dorit-o, cu toate acestea sunt un individ care îşi doreşte să evolueze continuu, atât pe plan personal, cât şi profesional, iar dacă ar fi să numesc un lucru care m-ar împlini cu adevărat, acela ar fi să dezvolt brandul Black Exclusive la nivel internaţional. Lucru la care muncim în prezent.

Black Exclusive este o companie care promovează excelenţa în servicii. Este o lume a luxului. Ce înseamnă luxul pentru tine?
Întrucât Black Exclusive promovează excelenţa în servicii, pot afirma cu încredere că luxul pentru mine este direct proporţional cu serviciile pe care le oferim. Confortul în vacanţă nu mai trebuie considerat un lux, ci o stare de bine pe care o merităm cu toţii. Black Exclusive este o companie ce oferă toate aceste servicii fără compromisuri; mai mult decât atât, este compania care îţi oferă siguranţa unui sejur reuşit. Pentru mine, luxul înseamnă o vacanţă frumoasă în care primeşti exact lucrurile pentru care optezi de la început şi, de ce nu, prin intermediul Black Exclusive.

Cosmopolit Residence