Lavinia Gheorghiu – Când omul sfințește locul

Scris de Luxury
Publicat la data de: 17-02-2016

în: Interviuri

Pasiunile autentice rămân cel mai adesea indescriptibile – putem vorbi despre atașamentul nostru, despre toate sentimentele pe care le dăruiesc acestea, dar dacă e să ne explicăm trăirile, atunci devenim mai mult decât oricând convinși de magie. Tot așa, după o vizită la Bloom Bistro&Bar, putem lăuda personalitatea spațiului, savoarea meniului, talentul artiștilor și superba lor selecție de cântece, cât despre energia pe care am putea-o întâlni numai acasă sau în locuri ce ne sunt familiare doar din visuri, emoția de a reveni stă mai grăitoare decât orice argument. Am fost curioși, așadar, să o cunoaștem pe Lavinia Gheorghiu, omul care a transpus distracția ca identitate de brand spre o experiență de suflet ce permite o singură descriere: „you can’t fake it”.

DAN_2128

V-ați implicat în fiecare element ce se întregește în personalitatea Bloom Bistro&Bar, de la proiectarea și chiar realizarea amenajării spațiului, până la meniu sau conceperea programului serilor tematice. Care a fost viziunea dumneavoastră, ce ați dorit să dezvoltați și, urmărind feedback-ul clienților, ce atracții se bucură cel mai frecvent de apreciere?

Implicarea este incontestabil esențială, iar fără a dedica atât timp, cât și suflet, nu cred că un antreprenor poate avea așteptări de la proiectul pe care îl dezvoltă. Din fericire, chiar dacă procedural, concret, faza de proiectare este de mult finalizată, oferind amintirea unor nopți în plin șantier în care am dezbătut idei de design interior căutând o atmosferă care să reflecte trăirile care dorim să ne bucure sufletul într-o seară în oraș, implicarea din această etapă rămâne la fel de actuală și, tocmai pentru energia pe care ne-am dorit s-o oferim, nu se va sfârși niciodată. Dacă în urmă cu câteva luni, când Bloom era un vis, aveam povara deciziei, încercând să echilibrez opiniile specialiștilor, ale consultanților și ale oamenilor dragi mie, astăzi cer în permanență feedback-ul fiecărui nou prieten pe care l-am regăsit între clienți.

Am vrut o atmosferă prietenoasă, caldă, unde oamenii să se simtă comod, să aibă parte de distracție, de muzică bună, de evenimente live și de mâncare gustoasă, generoasă și mai bună decât la mama acasă. Am vrut un loc de suflet, care să poată lega prietenii indiferent de naționalitate, de etnie, unde oamenii să poată comunica ușor, să se împrietenească și să nu se simtă străini. Cumva, și poziționarea între trei mari lanțuri hoteliere ne-a antrenat cu o și mai mare convingere spre sloganul „Come as a stranger, leave as a friend”, iar pentru a oferi substanță acestui angajament, suntem atenți la fiecare plan ce întregește această atmosferă, de la întâmpinarea clienților, la fidelizarea lor sau la dedicarea serilor de muzică live – pentru care ne-am îndreptat spre talente atât din rândul tinerilor artiști locali, cât și din rândul comunității expat, cum ar fi cazul lui Herr Eros. Adevărata bucurie vine, însă, în momentul în care vezi încântarea pe chipul oamenilor și vorbele calde de apreciere pe care le primim.

 

Bloom cucerește printr-un meniu extrem de versatil, o simbioză a rețetelor relaxate, precum burgeri sau nachos, cu cele mai iubite preparate tradiționale românești şi cu specialități sofisticate ale bucătăriei internaționale. Care este povestea sa?

Meniul s-a dorit a fi tocmai transpunerea în arome a experienței Bloom, iar acest exercițiu nu avea cum să nu aleagă drept inspirație, pe de o parte, bineînțeles, amintirea deliciilor cu care suntem așteptați în familie – ca prim reper, entuziasmul unei noi culturi culinare retrăit pe ambele baricade, atât între turiștii ce descoperă România, cât și între cei de-ai locului, iar pe de altă parte – energia distracției, relaxarea, actualitatea și acea adorabilă atitudine ușor flamboaiantă, în care fiecare dintre noi visează la eleganță, dar dorindu-și să rămână fidel sieși, păstrează acea notă lejeră, proprie clipelor ludice în care nu ne luăm pe deplin în serios. Chef Augustin Paraschiv a reprodus strălucit acest melanj al trăirilor și, fiindcă de aceste sentimente nu ne vom putea depărta niciodată, ghidându-ne fiecare clipă, tot ele vor seta direcția specialităților pe care le vom introduce în funcție de sezon.

 

Dincolo de sesiunile de muzică live, Bloom și-a creat o tradiție din petrecerile organizate în fiecare sâmbătă, care ajung să-i unească, în ore bune de distracție, pe cei care au ieșit doar ca să se bucure de cină. Cum se transformă un bistro liniștit după căderea serii și ce atracții doriți să introduceți în spiritul Bloom?

Pasiunea pentru distracție a inspirat, de altfel, spiritul Bloom, dar dacă în timpul săptămânii suntem dedicați să oferim seri ce au ajuns să fie recunoscute și, spre bucuria noastră, apreciate prin atmosfera lor, suntem onorați să vedem cum tocmai prin această spontaneitate sâmbăta are întotdeauna maeștri de ceremonii exact din rândul acelor clienți despre care amintește întrebarea. Nu de puține ori am legat prietenii cu persoane care, ieșite la cină, au rămas până în zori la Bloom, cântând printre shot-uri sau adunându-ne pe toți ca DJ, și tocmai această dinamică a serii cucerește printr-o superbă energie, fiindcă distracția autentică vine doar „going with the flow”. Până la experiența Bloom, nu mi-aș fi imaginat cum, după artiști din toate genurile muzicale, de la David Guetta la AC/DC, clienți din Belgia, Irlanda, Franța, Austria, Olanda sau Statele Unite se vor încinge în horele noastre românești, îmbrățişându-ne cu toții, cu promisiunea de a reveni la noi, la prima vizită în țară.

Galerie Foto