Maserati Ghibli a debutat în România în cadrul unui eveniment fastuos

F87A9976
Noua limuzină, ce împarte aceeași platformă cu Quattroporte, mizează pe o imagine distinsă și cu accente sportive evidente. Astfel, noul Ghibli va concura deopotrivă cu limuzinele clasice precum Mercedes-Benz E-Class, BMW Seria 5 și Audi A6, dar și cu coupé-urile cu patru uși BMW Seria 6 Gran Coupé, Audi A7 și Mercedes CLS.

De departe, atuul principal al lui Maserati Ghibli este designul, fără cusur, specific automobilelor italiene rasate. Interiorul este plăcut, folosește materiale calitative și ridică ștacheta finisării până la specificul celor mai bune limuzine germane. Dincolo de ambianța somptuoasă, interiorul lui Ghibli se evidențiază prin scaunele frumos finisate, volanul ce te îndeamnă să îl apuci cu strășnicie și centrala de comandă Touch Control de pe consola centrală.

Ghibli este primul Maserati care primește un motor diesel sub capotă, un V6 de 3.0 litri și 275 CP. Dezvoltat inclusiv cu aportul celor de la Ferrari, conform spuselor oficialilor, motorul impresionează prin cuplul de 600 Nm și sunetul produs de evacuare. De menționat consumul de 5,9 litri de motorină la 100 km și accelerația 0 – 100 km/h în 6,3 secunde. Propulsoarele alimentate cu benzină au tot 3.0 litri, sunt biturbo și oferă 330 CP, respectiv 410 CP. Cel mai ieftin model este Ghibli Diesel, care poate fi achiziționat contra sumei de 67.704 euro, cu TVA. Cea mai scumpă versiune, Ghibli S Q4, vă scoate din cont 85.932 euro.