Crăciunul, o călătorie magică cu Burberry şi Printemps

_DSC93282

Decembrie este luna cadourilor şi, mai ales, luna în care magia sărbătorilor de iarnă îşi face simţită prezenţa din ce în ce mai mult. Ornamentele superbe care împodobesc oraşele şi miile de beculeţe ce luminează feeric străzile creează o atmosferă de sărbătoare care îţi taie răsuflarea. Dacă eşti un călător pasionat, cu siguranţă vei alege să-ţi petreci Crăciunul sau Revelionul într-una dintre marile capitale ale lumii, cum ar fi Parisul, unde strălucirea bulevardelor şi energia turiştilor te vor cuceri chiar de la prima privire.

traversee campagne

Faimoasele centre comerciale din capitala Franţei pregătesc în fiecare an surprize frumoase pentru mult-aşteptatul sezon festiv. În acest an, Printemps are ca partener celebrul brand britanic, Burberry, reuşind astfel să reunească tradiţiile culturii franceze şi ale celei britanice în magia sărbătorilor de Crăciun.

De aproape 150 de ani, Printemps reprezintă destinaţia de cumpărături favorită a turiştilor din capitala Franţei în timpul sezonului festiv, iar vitrinele sale sunt un adevărat punct de atracție, făcând deliciul celor 10 milioane de oameni care trec pe Bulevardul Haussmann în timpul sărbătorilor de iarnă.

La ceremonia de dezvelire a vitrinelor, mega store-ul de lux a invitat cele două figuri iconice ale brandului Burberry, Kate Moss şi Cara Delevingne, alături de CEO-ul Printemps, Paolo de Cesare.

Cele 11 vitrine interactive au în spate o poveste inedită. Decoraţiunile descriu călătoria unui băieţel şi a ursuleţului său de pluș, de la magazinul Burberry din Londra, aflat pe strada Regent nr. 121, către complexul Printemps din Paris.

În plus, pentru prima dată în istoria marelui centru comercial, vizitatorii vor putea interacţiona digital cu vitrinele festive, printr-o tehnologie inovativă care asigură o experiență audio-vizuală interactivă, pe măsură ce clienții urmăresc călătoria festivă.

De asemenea, vizitatorii vor avea posibilitatea să-şi creeze propriile cărţi poştale digitale prin intermediul site-urilor social media. Astfel, aceştia vor putea împărtăşi cu familia şi prietenii din toată lumea imaginile lor favorite cu vitrinele faimosului magazin parizian.

Text: Tatiana Balaban