COTY & CHLOÉ ANUNȚĂ IMAGINEA NOULUI PARFUM

Coty si Chloé sunt fericiți să o prezinte pe  Ariane Labed ca imagine a noului parfum al brandului, programat să sosească în magazine la nivel mondial în martie 2018. Cunoscută pentru rolurile unor personaje puternice și independente, Labed va fi  reprezentarea nouă și modernă a femeii Chloé.    

          

Născută și crescută în Grecia, Ariane Labed a studiat dansul și drama înaintea debutului său cinematografic în filmul Attenberg, pentru care a fost premiată cu “Cea mai bună actriță” la Festivalul de Film de la Veneția în 2010. Ariane a continuat să joace într-o serie de filme franceze și proiecte internaționale, cum ar fi „Înainte de miezul nopții”, „Fidelio”, „l’odyssée d’Alice”,” Assassin’s Creed „(regizat de Justin Kurzel și Marion Cotillard și Michael Fassbender), și cel mai recent în Lobsterul lui Yorgos Lanthimos, care a câștigat premiul juriului la Festivalul de la Cannes în 2015. Proiectele sale viitoare includ un rol în filmul Mary Magdalene, alături de Rooney Mara și Joaquin Phoenix și The Souvenir: Part 1, cu Robert Pattinson           

“Femeia descrisă în această nouă campanie este liberă, puternică și iubește aventura. Ea acaparează lumea, frumusețea acesteia și o face curioasă cu privire la ceea ce are de oferit. În acest sens, ea mă inspiră foarte mult”, a mărturisit Ariane Labed.             

Simona Cattaneo, CMO la Coty Luxury, a menționat : “cu acest parfum explorăm un nou teritoriu și introducem o nouă fațetă a personalității femeii Chloe. Spontaneitatea, deschiderea spre lume și libertatea sunt valorile pe care le trăiește, iar Ariane este chintesența acestei noi femei Chloé. Nu am fi putut fi mai mândri să o numim noul nostru purtător de cuvânt. ”              

„Ariane combină culturi diferite și afișează mai multe talente, iubind să treacă frontierele noi și să se întâlnească cu lumea.” Grația ei naturală și frumusețea izbitoare o fac imaginea Chloé perfectă, fericită și îndrăzneață “, a adăugat Geoffroy de la Bourdonnaye, CEO Chloé.  

Coty este una dintre cele mai mari companii de beauty din lume, cu aproximativ 9 miliarde de dolari venituri, având scopul de a celebra și de a elibera diversitatea frumuseții consumatorilor. Patrimoniul său puternic de antreprenoriat a creat un portofoliu iconic de mărci de frumusețe, de conducere. Coty este liderul mondial în parfumuri, un puternic număr doi în ceea ce privește culoarea și stilul părului și a salonului profesionist, și numărul trei în cosmetice. Coty operează trei divizii – Beauty Beauty, care se concentrează pe produse cosmetice de culoare masivă, produse de colorat de masă pentru păr și produse de styling, produse de îngrijire corporală și parfumuri de masă cu branduri precum COVERGIRL, Max Factor și Rimmel; Luxury, care se axează pe parfumurile de prestigiu și îngrijirea pielii cu mărci cum ar fi Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci și Philosophy; și Professional Beauty, care se concentrează pe oferirea de servicii proprietarilor de salon și a profesioniștilor atât pentru păr, cât și pentru unghii, cu mărci precum Wella Professionals, Sebastian Professional, OPI și ghd. Coty are peste 20.000 de colegi la nivel global și produsele sale sunt vândute în peste 150 de țări. Coty și brandurile sale se angajează într-o serie de cauze sociale, precum și în încercarea de a minimiza impactul asupra mediului.

Pentru informații suplimentare despre Coty Inc., vizitați www.coty.com.

 

Brandul Chloé a fost fondat în 1952 de Gaby Aghion, o pariziancă cu origini egiptene și cu un spirit boem. Respingând formalitatea rigidă a haute couture-ului din anii 1950, ea a creat haine soft, ademenitoare din țesături fine. Și-a vândut desenele frumoase și accesibile diferitelor buticuri de modă care începuseră pur și simplu să poarte colectii ready-to-wear. Luxul prét-a-porter se născuse. Gaby a ales numele “Chloé” pentru apelativul său cald, feminin. Era perfect în sincronizare cu noua stare de spirit din Paris: tineresc, modern în design și puțin îndrăzneț în spirit.  

www.chloe.com