Cesare Verona, despre moștenirea brandului Aurora

Pe lângă calitate – care poate fi evidentă, un produs de succes trebuie să aibă o poveste și o moștenire solidă. Aurora le are pe toate trei și chiar mai mult de-atât, fiind singurul brand de stilouri care are două instrumente de scris expuse la Muzeul de Artă Modernă din New York. Cu o gamă largă de produse, de la instrumente cu prețuri accesibile și până la stiloul-vedetă de 1 milion de euro, Aurora vorbește pe limba tuturor.

CV

Ce reprezintă brandul Aurora?

Aurora are istorie și patrimoniu, ține de locul în care suntem stabiliți și de povestea familiei – asta oferă companiei un anumit sentiment și statut, faptul că este ceva real în spatele imaginii. Înainte să cumpere ceva, clientul se gândește la valoarea obiectului, la investiția pe care o face. Consider că atunci când i se explică faptul că stiloul este realizat exclusiv în Italia, că fiecare piesă este lucrată manual și că suntem unicul producător din toată țara care își fabrică singur penițele, valoarea, seriozitatea și calitatea brandului cresc semnificativ.

Considerați că locația influențează cursul unei companii?

Compania Aurora își are baza la Torino, în partea de nord a Italiei, prima capitală a țării, și, cum este și normal, avem un palat regal înconjurat de lucruri minunate, specifice regalității. Aici au apărut primele calești, perechi de mănuși și, bineînțeles, stilouri, care au dus mai departe la apariția mașinilor scumpe și multe altele. Istoria orașului Torino este strâns legată de cea a lucrurilor frumoase.

Ne puteți spune motivul pentru care ați ales să deschideți un magazin monobrand în București?

Am mai fost în România în urmă cu 25 de ani, atunci pentru prima oară, pe vremea lui Ceaușescu. Totul era întunecat, foarte trist și nimic nu se întâmpla, atunci era prea devreme. Însă când m-am întors, am găsit o cu totul altă piață, o altă abordare, oameni deschiși și bine dispuși, ambițioși, dornici să se implice și să creeze. Așa că am decis că acum este momentul prielnic.

diamond 1

Care este rolul dumneavoastră în cadrul companiei Aurora?

Eu conduc afacerea, dar sunt și ambasadorul brandului. Eu transmit mesajul familiei, legat de credibilitate, de patrimoniu. Este dorința noastră ca oamenii să cunoască cât de multă pasiune și câtă grijă investim în fiecare produs în parte. Totodată, vrem să îi asigurăm că vom crea întotdeauna cel mai bun produs.

Aveți un model care vă este drag în mod deosebit?

Am o mulțime de stilouri preferate, dar sunt câteva care sunt prezente mai des în buzunarul meu, precum Fuoco Aurea Minima, pe care îl prefer atunci când călătoresc; este un stilou clasic – dar nu învechit – și, totuși, contemporan, are un echilibru bun și creează o senzație plăcută, cel puțin pentru mine.

Ce ne puteți spune despre ultimul stilou-vedetă lansat?

Stiloul este fabricat din platină, încrustat cu 1.919 diamante (număr ce reprezintă și anul fondării companiei), cu un super-diamant în vârful capacului și cântărește aproximativ 500 grame. Aurora semnifică începutul zilei, răsăritul, deci bineînțeles că vor urma alte trei variante, cu diamante galbene, maro și negre, simbolizând cursul unei zile. Prețul acestui stilou este de 1 milion de euro; nu este pentru oricine și nu este gândit pentru uzul zilnic, însă este, cu siguranță, un obiect unic, o piesă ce vorbește de la sine. Oamenii înstăriți caută întotdeauna ceva exclusivist și excentric, așa că nu-mi fac griji în legătură cu clientela.

Diamond47596172HR