Campania Lanvin SS2015 întărește relația mamă-fiică

LANVIN SS15 WDP 03 2000x1296 700x454 - Campania Lanvin SS2015 întărește relația mamă-fiică

Majoritatea campaniilor de fashion aduc vizualuri de calitate, însă de multe ori le lipsește esența. Ultima campanie Lanvin, de primăvară/vară 2015, a surprins pe toată lumea prin ideea din spatele imaginii, și anume relația mamă-fiică. Modele legendare ca Violetta Sanchez, Kirsten Owen sau Par Cleveland au fost fotografiate alături de fiicele lor, Luz Godin, Billie Rose Owen și Anna Cleveland. Deosebită prin elementul poveștii mamă-fiică, directorul de creație Albert Elbaz a declarat că fiecare shooting în familie, pare să transforme echipa într-un spectator al întregului proces.

LANVIN SS15 WDP 01 2000x1296 700x454 - Campania Lanvin SS2015 întărește relația mamă-fiică
Casa de modă franceză este de multe ori inspirată de motivele familiale și nu se dă în laturi de la colaborarea cu modele neașteptate (în campania Fall 2014, protagonista a fost Edie Campbell și întreaga ei familie). Alăturarea modelelor și fiicelor transformă campania într-una dintre cele mai reușite și atrăgătoare. Având ținute, accesorii și make-up identice, devine aproape imposibil să diferențiezi mama de fiică.

LANVIN SS15 WSP 01 700x933 - Campania Lanvin SS2015 întărește relația mamă-fiică
Lansarea oficială va avea loc în martie, iar alături de reclama print va apărea și un videoclip de prezentare, programat la jumătatea lunii februarie. Campania a fost fotografiată de britanicul Tim Walker, avându-i director de creație pe Ronnie Cooke Newhouse și Stephen Wolstenholme (House + Holm), styling realizat de Jacob K, hairstyle Julien d’Ys, make-up Val Garland și set design purtând semnătura Emma Roach.

Text: Ingrid Ispas

ss15motherdaughter 700x907 - Campania Lanvin SS2015 întărește relația mamă-fiică