Campania Lanvin SS2015 întărește relația mamă-fiică

Scris de Luxury
Publicat la data de: 20-01-2015

în: Fashion

LANVIN_SS15_WDP_03_2000x1296

Majoritatea campaniilor de fashion aduc vizualuri de calitate, însă de multe ori le lipsește esența. Ultima campanie Lanvin, de primăvară/vară 2015, a surprins pe toată lumea prin ideea din spatele imaginii, și anume relația mamă-fiică. Modele legendare ca Violetta Sanchez, Kirsten Owen sau Par Cleveland au fost fotografiate alături de fiicele lor, Luz Godin, Billie Rose Owen și Anna Cleveland. Deosebită prin elementul poveștii mamă-fiică, directorul de creație Albert Elbaz a declarat că fiecare shooting în familie, pare să transforme echipa într-un spectator al întregului proces.

LANVIN_SS15_WDP_01_2000x1296
Casa de modă franceză este de multe ori inspirată de motivele familiale și nu se dă în laturi de la colaborarea cu modele neașteptate (în campania Fall 2014, protagonista a fost Edie Campbell și întreaga ei familie). Alăturarea modelelor și fiicelor transformă campania într-una dintre cele mai reușite și atrăgătoare. Având ținute, accesorii și make-up identice, devine aproape imposibil să diferențiezi mama de fiică.

LANVIN_SS15_WSP_01
Lansarea oficială va avea loc în martie, iar alături de reclama print va apărea și un videoclip de prezentare, programat la jumătatea lunii februarie. Campania a fost fotografiată de britanicul Tim Walker, avându-i director de creație pe Ronnie Cooke Newhouse și Stephen Wolstenholme (House + Holm), styling realizat de Jacob K, hairstyle Julien d’Ys, make-up Val Garland și set design purtând semnătura Emma Roach.

Text: Ingrid Ispas

ss15motherdaughter